Sabina Giszter

Sabina Giszter

Psycholog z kwalifikacjami do diagnozy i terapii neuropsychologicznej (SWPS, UMCS), psychoterapeuta w trakcie szkolenia z psychoterapii dzieci i młodzieży (SPDiM Warszawa), terapeuta integracji sensorycznej (PSTIS), logopeda z kwalifikacjami do diagnozy i terapii neurologopedycznej (UW, SWPS). Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytetu SWPS, Uniwersytetu UMCS w Lublinie. Ukończyła 20 miesięczny kurs certyfikacyjny – Postgraduate Certificate in Therapeutic Play Skills w Academy of Play and Child Psychotherapy (APAC)/ Play Therapy International (PTI). Od kilkunastu lat zajmuje się pracą diagnostyczno-terapeutyczną.

W Poradni S.O.S.:
Koordynuje pracę Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka. Konsultuje, diagnozuje, prowadzi terapie wspomagające rozwój dzieci, w tym sesje Play Therapy. Wykonuje badania psychologiczne. Przygotowuje opinie dla zespołów orzekających oraz oceny rozwoju dla lekarzy specjalistów – psychiatrów i neurologów. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji indywidualnej i grupowej.

Iza Kotwicka

Iza Kotwicka

Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Wydziału Nauk Ekonomicznych. Ukończyła studia podyplomowe Zarządzanie i Marketing w Oświacie. Dwudziestoletnie doświadczenie w zakresie obsługi finansowo- księgowo-kadrowej.

W Poradni S.O.S.:
Specjalista do spraw administracji i księgowości.

Ewa Man-Kozłowska

Ewa Man-Kozłowska

Lekarz medycyny, absolwentka Akademii Medycznej w Białymstoku, specjalista rehabilitacji medycznej . Od 10 lat pracuje z dziećmi z zaburzeniami postawy ciała, ze schorzeniami neurologicznymi i z chorobami układu oddechowego. W 2009 roku otrzymała międzynarodowy certyfikat ukończenia kursu „Wczesna diagnostyka neurorozwojowa uszkodzeń układu nerwowego
u niemowląt wg Vojty”.

W Poradni S.O.S :
Przeprowadza badanie lekarskie obejmujące u niemowląt głównie ocenę rozwoju psychomotorycznego, u dzieci starszych ocenę chodu i postawy ciała (klatka piersiowa, plecy, kolana, stopy) oraz udziela zaleceń odnośnie dalszego postępowania diagnostyczno-terapeutycznego.

Marta Lalka

Marta Lalka

Neurologopeda, oligofrenopedagog, nauczyciel nauczania początkowego. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego. Od 13 lat zajmuje się pracą diagnostyczno – terapeutyczną.

W Poradni S.O.S.:
Prowadzi terapię neurologopedyczną i ogólnorozwojową dzieci w Zespole Wczesnego Wspomagania Rozwoju – opóźniony rozwój mowy, zaburzenia
w zakresie spożywania pokarmów, afazja dziecięca, korygowanie wad wymowy, rozwijanie funkcji poznawczych.

Beata Trykoszko Nawrocka

Beata Trykoszko-Nawrocka

Logopeda, absolwentka studiów podyplomowych z neurologopedii na Uniwersytecie Gdańskim. Od 10 lat zajmuje się pracą terapeutyczno-diagnostyczną.

Justyna Krakowiak

Justyna Krakowiak

Logopeda, nauczyciel, absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego oraz Olsztyńskiej Szkoły Wyższej. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą.

Beata Gralewska-Samarow

Beata Gralewska-Samarow

Pedagog specjalny, nauczyciel dyplomowany z wieloletnim stażem, absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, specjalista w zakresie terapii dzieci wielorako niepełnosprawnych, terapeuta integracji sensorycznej.

W Poradni S.O.S.:
Prowadzi zajęcia metodą Integracji Sensorycznej zajęcia pedagogiczne stymulujące rozwój dzieci w Zespole Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka.

Patrycja Młynarczyk

Patrycja Młynarczyk

Patrycja Młynarczyk – pedagog, terapeuta, absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie kierunku Diagnostyka Pedagogiczna z Edukacją Międzykulturową, a także kierunku Edukacja i Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną.

W Poradni S.O.S.:
W Poradni S.O.S. prowadzi zajęcia pedagogiczne stymulujące rozwój małych dzieci oraz zajęcia diagnostyczno-terapeutyczne, w tym korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci przedszkolnych w Zespole Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka.

Jolanta Maluszczak

Jolanta Maluszczak

Jolanta Maluszczak — neurologopeda, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny, licencjonowany glottodydaktyk, wykładowca akademicki. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego . Od 20 lat zajmuje się pracą diagnostyczno-terapeutyczną.

Aleksandra Dębska

Aleksandra Dębska

Oligofrenopedagog. Terapeuta Integracji Sensorycznej. Trener umiejętności społecznych TUS-SST. Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego, Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie.

W Poradni S.O.S.:
Prowadzi zajęcia metodą Integracji Sensorycznej w Zespole Wczesnego Wspomagania Rozwoju oraz treningi umiejętności społecznych.

Anna Jeziorska

Anna Jeziorska

Psycholog, Psychoterapeuta. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, gdzie ukończyła psychologię o specjalności psychologia kliniczna. Dodatkowo posiada studia podyplomowe z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju, edukacji i terapii dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju oraz specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Od 2010 roku zajmuje się pracą diagnostyczno-terapeutyczną. Ukończyła Czteroletni Całościowy Kurs Psychoterapii w nurcie integratywnym we Wrocławskiej Fundacji Ochrony Zdrowia Psychicznego i Rozwoju Psychoterapii, który posiada akredytację Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego oraz Sekcji Naukowej Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.

W Poradni S.O.S.:
Zajmuje się diagnozą poziomu rozwoju dziecka, gotowości szkolnej, przyczyn niepowodzeń i trudności szkolnych, a także specyficznych trudności w uczeniu się, takich jak dysleksja, dysortografia, dysgrafia i dyskalkulia. Prowadzi również psychoterapię młodzieży oraz młodych dorosłych. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.

Monika Michniewicz

Karolina Dąbrowska-Chołostiakow

Psychoterapeuta, psycholog, psychoonkolog, pedagog. Absolwentka Całościowego Czteroletniego Kursu Psychoterapii organizowanego przez Wrocławską Fundację Ochrony Zdrowia Psychicznego i Rozwoju Psychoterapii, Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Ukończyła I i II stopień szkolenia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Członek Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego (Sekcji Naukowej Psychoterapii). Od kilkunastu lat pracuje w obszarze opieki zdrowotnej. Prowadzi między innymi pomoc i terapię psychologiczną, psychologiczną interwencję w kryzysie, psychoedukację oraz psychoterapię osób doświadczających chorób somatycznych, osób w terminalnej fazie choroby, osób po stracie bliskiej osoby. Od lat prowadzi działalność tanatopedagogiczną w instytucjach opiekuńczych oraz oświatowych.

W Poradni S.O.S.:
Prowadzi psychoterapię osób dorosłych. Pracuje w nurcie psychodynamicznym. Bliskie jest jej myślenie w nurcie humanistyczno-egzystencjalnym. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji indywidualnej i grupowej.

Monika Michniewicz

Monika Michniewicz

Nauczyciel Edukacji Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta Ręki, Trener programu szkolnego Bilateralnej Integracji. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy.

W Poradni S.O.S. :
Prowadzi zajęcia metodą Integracji Sensorycznej w Zespole Wczesnego Wspomagania Rozwoju.

Monika Michniewicz

Patrycja Wiśniewska

Logopeda, nauczyciel, absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Na co dzień pracuje jako logopeda w szkole podstawowej oraz prowadzi zajęcia stymulujące rozwój mowy małych dzieci. Pracuje z dziećmi z dyslalią oraz opóźnionym rozwojem mowy.

W Poradni S.O.S.:
Prowadzi zajęcia logopedyczne oraz zajęcia ogólnorozwojowe w Zespole Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka.

Anna Jeziorska

Ewelina Gulbinowicz

Logopeda, neurologopeda, surdologopeda, pedagog edukacji wczesnoszkolnej, certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej II stopnia. Absolwentka Wyższej Szkoły Informatyki i Ekonomii w Olsztynie, Wyższej Szkoły Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu oraz Akademii Kujawsko-Pomorskiej w Bydgoszczy. Ukończyła ponad 60 szkoleń w tym: terapia ręki plus, terapia miofunkcjonalna według A. Kittel poziom I i II, taping elastyczny w logopedii/neurologopedii ETT-HNO. Na bieżąco doskonali swój warsztat poprzez udział w szkoleniach i kursach.

W Poradni S.O.S.:
W Zespole Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka prowadzi zajęcia ogólnorozwojowe w oparciu o terapię integracji sensorycznej i logopedię.

Monika Michniewicz

Lidia Szczurowska

Nauczyciel Wychowania przedszkolnego, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta Pedagogiczny. Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie oraz Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi.

W Poradni S.O.S.:
Prowadzi zajęcia metodą Integracji Sensorycznej oraz zajęcia pedagogiczne stymulujące rozwój dziecka w Zespole Wczesnego Wspomagania Rozwoju.